Szanowni Państwo
Uprzejmie informujemy, że wystartowała jubileuszowa, 10. edycja Budżetu Obywatelskiego w Warszawie.
Projekty można zgłaszać do 25 stycznia 2023 r., a zainteresowani mieszkańcy mogą liczyć na wsparcie w trakcie dyżurów urzędników i możliwości konsultacji swoich pomysłów podczas dwóch maratonów pisania projektów.
Dyżury konsultacyjne dla autorów projektów:
9 stycznia, godz. 16.00 do 18.00
16 stycznia, godz. 16.00 do 18.00
23 stycznia, godz. 16.00 do 18.00
Urząd Dzielnicy Mokotów, ul. Rakowiecka 25/27, Wydział Obsługi Mieszkańców oraz w wymienione powyżej dni, od godz. 15 do 18 w budynku, przy ul. Tuchlińskiej 1 pok. nr 8
Maraton pisania projektów:
14 stycznia, godz. 11.00 do 15.00
Centrum Łowicka – Dom kultury w Dzielnicy Mokotów, ul. Łowicka 21
21 stycznia, godz. 11.00 do 15.00
Dom Kultury KADR w Dzielnicy Mokotów, ul. W. Rzymowskiego 32