report nieruchomości
Oferta
report nieruchomości
czego szukasz?
nieruchomości
Poszukujesz administratora dla nowej nieruchomości?
Współpraca
Jesteś niezadowolony z dotychczasowej współpracy z administratorem?
ADMINISTRACJA
Chciałbyś sprawdzić inną firmę administrującą?
procedury
Chcesz sprawdzić nasze procedury działania od wdrożenia po efekty?
propozycja
Sprawdź co jesteśmy w stanie zaproponować?
ZAPROSZENIE
Chciałbyś nas poznać bliżej? Dołącz do grupy na Facebooku!
A może zwyczajnie chcesz sprawdzić ofertę konkurencji zapraszam na naszą grupę na Facebook: Zarządzanie Nieruchomościami.
Do przyjęcia do grupy nie wymagamy certyfikatów covidowych.
Grupa ma na celu rozwiązywanie problemów administratorów nieruchomości i konkurencja na niej nie istnieje. Masz problem zapraszam, być może wspólne go rozwiążemy.
Na rynku zarządców nieruchomości funkcjonujemy już od 2006 czyli ponad 16 lat.
Swoją działalność zaczynaliśmy jako REPORT Marek Olszewski od administrowania jednej niewielkiej nieruchomości, w której właściciel firmy został jednocześnie wybrany na członka zarządu wspólnoty mieszkaniowej.
Zdobyte przez wiele lat doświadczenie zaowocowało nawiązaniem współpracy ze wspólnotami mieszkaniowymi, w Warszawie i Otwocku. Do dnia 1 marca 2022 roku byliśmy częścią INTACTO Sp. z o.o. Sp. K. Aktualnie dla zapewnienia sprawnej obsługi administracyjnej podpisujemy nowe umowy w ramach GRS Sp. z o.o.
Aktualnie administrujemy i zarządzamy nieruchomościami w Warszawie, Otwocku, Karczewie.
Zapraszamy do naszego biura w Warszawie przy ul. Stępińskiej 22/30 lok. 126H,
Jesteśmy skupieni na jasnym podziale zakresu obowiązków w sposób umożliwiający optymalne rozwiązanie problemu i bezproblemowe dotarcie do osoby odpowiedzialnej za określony zakres prac. Problemy księgowe wyjaśnia księgowa, techniczne dział techniczny, a administracyjne przypisany do budynku administrator.
Szczególnie zależy nam na jak najlepszych relacjach z właścicielami administrowanych przez nas nieruchomości. Dużą wagę przykładamy do współpracy z doświadczonymi wykonawcami, inspektorami nadzoru oraz wykwalifikowanymi księgowymi. Posiadamy licencję na Zarządzanie Nieruchomościami, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zarządzaniu nieruchomościami. Korzystając z naszych usług mogą być Państwo pewni, że sprawami Państwa nieruchomości zajmują się kompetentni i wykwalifikowani pracownicy wspierani wiedzą i pomocą specjalistów z różnych branż.
W zarządzanych nieruchomościach dążymy do usprawnienia ich funkcjonowania oraz efektywnego wykorzystywania dostępnych środków finansowych w celu utrzymania budynku w najlepszym stanie technicznym. Zaangażowanie i kompetencja naszych pracowników oraz współpraca ze specjalistami gwarantują, że wybierając naszą firmę, powierzacie Państwo swoją nieruchomość w dobre ręce.
Zawsze staramy się aby środki finansowe były wydawane racjonalnie. Jesteśmy dumni, że powierzone nam do Administrowania nieruchomości stają się coraz piękniejsze i zyskują na wartości.
Możemy się pochwalić dużą ilością gruntownie wyremontowanych budynków oraz remontów, które znacznie poprawiły jakość mieszkania oraz estetykę nie tylko budynku ale również jego okolicy. Mamy doświadczenie w konserwacji budynków nowych z bramami garażowymi, szlabanami, windami, separatorami powietrza itp., a także w remontach budynków zabytkowych wymagających zgody konserwatora zabytków.
- . Elektroniczny kontakt z Zarządem informujący o bieżących sprawach dotyczących nieruchomości.
- Kartoteki on-line dla mieszkańców oraz głosowania elektroniczne.
- Elastyczność w godzinach spotkań z mieszkańcami oraz dostęp do bieżących informacji o podjętych uchwałach i sprawach wspólnoty.
- Posiadamy bogatą bazę firm konserwujących instalacje: c.o., gazowe, elektryczne itp.
- Natychmiastowe zgłaszanie awarii do naprawy.
- Całodobowe telefony zgłoszeniowe.
- Kompleksowe przygotowanie inwestycji remontowych
- Obsługa w zakresie przygotowania kredytu bankowego
- Sprawdzone firmy remontowe
- Wykonujemy remonty z premią BGK (również w budynkach zabytkowych)
- Bieżąca windykacja należności
- Opracowywanie wzorów uchwał i innych aktów prawnych Wspólnot (regulaminy, statut)
- Opracowywanie zawieranych umów
- Współpraca z wyspecjalizowanymi kancelariami prawnymi
- Współpraca z firmami sprzątającymi i dozorcami
- Różne formy współpracy i kontrola czystości.
Po udzieleniu pełnomocnictwa do odbioru dokumentów całe przekazanie dokumentacji wykonamy w ramach podpisanej umowy. W Państwa imieniu przeanalizujemy zawarte umowy z dostawcami mediów, wynegocjujemy korzystne stawki usług, ubezpieczymy nieruchomość, będziemy czuwać nad wykonaniem zapisów umów oraz zlecimy usuwanie awarii i dokonanie przeglądów technicznych budynku.
W naszej pracy wykorzystujemy nowoczesne oprogramowanie komputerowe firmy Mieszczanin, głosowań elektronicznych i dostępu online do kartotek i informacji o budynku. Oferujemy możliwość podglądu danych przez naszą stronę: www.report.pl, dotyczących należnych wpłat z tytułu zaliczek oraz kompleksowe dane umożliwiające analizę sytuacji finansowej nieruchomości.
Dzięki długoletniej praktyce jesteśmy nastawieni na rozwiązywanie problemów mieszkańców, zawsze szukamy najlepszych rozwiązań organizacyjnych oraz dążymy do konstruktywnego rozwiązywania konfliktów pomiędzy mieszkańcami.
- Przejęcie dokumentacji od deweloperów (nowe nieruchomości) lub administratorów
- Obsługa administracyjna
- Zapewnienie dostaw usług komunalnych; zawieranie, zmiany i rozwiązywanie umów z dostawcami wody, ciepła, energii elektrycznej, gazu i innymi niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania nieruchomości.
- Składanie deklaracji dot. wywozu nieczystości
- Zawieranie, zmiany i rozwiązywanie umów ubezpieczenia budynku
- Prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali, właścicieli lokali i najemców oraz przypadających im udziałów w nieruchomości wspólnej
- Kontrola utrzymania porządku i czystości w budynku i w obrębie posesji
- Przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej
- Prowadzenie korespondencji z Właścicielami
- Wyszukiwanie firm świadczących usługi
- Negocjowanie cen i warunków umów
- Nadzór nad prowadzeniem bieżącej konserwacji obiektu
- Wyszukiwanie wykonawców przeprowadzających remonty, modernizacje w budynku
- Negocjacje z wykonawcami
- Obsługa techniczna nieruchomości
- Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego zgodnie z wymogami prawa budowlanego
- Zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie
- Zlecenie i kontrola bieżących napraw i konserwacji budynku
- Kontrola nad usuwaniem awarii i ich skutków
- Przygotowywanie planów remontowych
Kwota umowy uzależniona jest od indywidualnych uwarunkowań nieruchomości oraz zawiera usługę administracyjno-księgową.
W celu zapewnienia najkorzystniejszych warunków współpracy, nasze wynagrodzenie nie obejmuje ryczałtu za konserwacje nieruchomości - współpracujące z nami firmy (konserwatorzy) otrzymują wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie wykonaną pracę.
- Kwota umowy uzależniona jest od indywidualnych uwarunkowań nieruchomości oraz zawiera usługę administracyjno-księgową.
- W celu zapewnienia najkorzystniejszych warunków współpracy, nasze wynagrodzenie nie obejmuje ryczałtu za konserwacje nieruchomości - współpracujące z nami firmy (konserwatorzy) otrzymują wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie wykonaną pracę.
W przypadku jeśli nasza oferta spotkała się z Państwa zainteresowaniem zapraszamy do kontaktu celem uszczegółowienia oferty i współpracy!
Zapewniamy, iż dołożymy wszelkich starań aby spełnić Państwa oczekiwania i zapewnić prawidłową oraz ekonomiczną eksploatację Państwa nieruchomości.
Z wyrazami szacunku
Marek Olszewski
Tel. 500 588 585